Rob Basjes, direktor ABENA Nizozemska, pojasnjuje:
"Z novim pristopom k organizaciji nabav lahko zdravstvene ustanove zaposlenim omogočijo več časa in dosežejo večjo učinkovitost delovanja. Konsolidacija nabav ni povezana le z zniževanjem stroškov, temveč tudi z zagotavljanjem orodij, ki strokovnjakom olajšajo vsakodnevno delo."
Skupina ABENA deluje globalno, z lastno proizvodnjo v Evropi in mednarodno mrežo dobaviteljev, kar zagotavlja kakovost, zanesljivost in ekonomijo obsega. Obenem lokalne izpostave, kot je ABENA Nizozemska, tesno sodelujejo s strankami, da razumejo potrebe na vseh ravneh organizacije. To sodelovanje omogoča prilagojen pristop, pri katerem se obstoječa ponudba izdelkov in postopki naročanja pregledajo skupaj s stranko.
Primer tega je Heeren Loo, ena največjih zdravstvenih ustanov na Nizozemskem, ki je nedavno konsolidirala svoje nakupe v sodelovanju z ABENA Nizozemska. V tesnem sodelovanju je ABENA pomagala organizaciji oceniti obstoječo ponudbo in identificirati priložnosti za bolj racionalizirano in konsolidirano delovanje z izdelki ABENA. V okviru tega procesa je bila uvedena tudi digitalna rešitev za naročanje, razvita lokalno na Nizozemskem, ki podpira novo strukturo. V praksi to pomeni manj dobaviteljev, poenostavljeno ponudbo izdelkov in bolj gladek proces za vodstvo in osebje.
"Jasen in intuitiven proces naročanja zmanjšuje kompleksnost za naše ekipe," pravi Micha van Akkeren, član izvršnega odbora pri Heeren Loo. "Pomaga nam prihraniti čas, zmanjšati stroške in povečati učinkovitost logistike, hkrati pa zagotavlja, da se osebje lahko osredotoči na tisto, kar je najpomembnejše: zagotavljanje kakovostne oskrbe."